äntligen vardag.

Grymt skönt att ha kommit igång med vardagen igen. Jag skulle tro att man inte skulle må så bra utan rutiner, saker att göra, och folk runtomkring sig, under allt för långa perioder. Inte jag i alla fall. Fast tror människor i allmänhet behöver rutiner.. Sista veckan på lovet då jag inte hade speciellt mycket att göra började det bli lite drygt. Fast nog var det mysigt med jul.. lussebullar, alla ljus, julgranen, aladinasken, familjen, julkalendern, filmerna, julmusten, nyår.. alltihop. Jag hade en bra jul, men det bästa är ju nästan att den bara är en gång om året. Hur som helst. Det bästa med vardagen måste ändå vara att man rör på sig! Började känna mig lite tjock och beroende av julmusten. Så idrotten, spel med den roliga enorma bollen och innebandy, och badmintonträningen igår var nog det roligaste på länge. Vi hade ingen idrott i morse så var duktig och klev upp i alla fall och drog mig till gymmet. Fast det var mest tack vare smsen med "tycker du borde komma till gymmet" som jag faktiskt offrade min sovmorgon till 11:40.. Vi cyklade i en timma, och tur var väl det eftersom gårdagens plan för efter skolan gick från gymmet till äta kebabtallrik på grillen. Bra att jag är lättövertalad.
 
Don't go through life, grow through life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback