åh gymnasiet, how I'll miss you.

Slog rekord med att vara på gymmet två gånger samma dag, idag. Inte speciellt avancerat dock för er som tror att jag have gone mad och tror jag vill bli en body builder (långt ifrån där i nuläget), så gick jag dit efter skolan, (alldeles ensam, och övergiven, eftersom Oskar jobbar i veckan) och senare, efter Axel kommit förbi så jag kunde dela med mig av en insikt, hängde jag med Jocke dit och höll honom sällskap (eftersom Matilda jobbade, haha). 
 
Skolan var rätt chill idag, och imorgon har vi "måbradag". "Valde" simning, så taggar det efter religionen och psykologin imorgon på förmiddagen. På torsdag ska vi treor som valt det för övrigt till Umeå Universitet! I are excited. Som min värdsyster (Jessie) så fint uttryckt sig. 
 
Och just det, förra tisdagen (jo jag kommer ihåg exakt vilken dag det var, har mina associsationer), där jag satt bredvid Matilda, fick jag i min uttråkadhet, plötsligt, som en blixt från klar himmel (eller nåt annat orginellt) en briljant idé. Eller kanske en diamant idé. Eller nä, guld. Guld gillar jag. 
Så jag flätade ihop våra typ exakt lika långa (det var en senare upptäckt) hår. Lite grann sådär bara.
Och ah, sen tog vi en massa bilder, på det.
 



Kommentarer
matteilda säger:

Hot and dangerous!

2013-02-05 | 18:48:31
Bloggadress: http://matteilda.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback