och plötsligt blev det december

Det är illa när jag sju dagar i rad tänker "jag ska blogga, nä jag hinner ju inte idag.. - imorgon".
Det blir som så dåligt.
Men bättre sent än aldrig då i alla fall. 

I lördags, städade jag huset och julfixade och strök och tvättade, och som pricken över i:et på min duktiga dag tänkte jag dra och träna. Men just i den stunden ringer Jobi, och plötligt är vi påväg till Malin för en massa julbak. Det kunde ju faktiskt inte varit mer värt att missa gymmet just då. Supermysigt. Sen såg vi skräckis. Sen drog vi på Max i Luleå. Och det snöstormade. Nästan. Perfekt timing till skyltsöndagen! (Mindre perfekt för några mils bilkörning mitt i natten). 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback