andra advent och alla andra små äventyr

Förra söndagen mös vi på skyltsöndagen med snö och fyrverkerier, innan vi firade Jocke hemma hos honom. I måndags "bakade" vi knäck hos Jobi. Sen jobbade jag tisdag, och onsdag, vilket var rätt mysigt när det blev över en massa julmat till oss vikarier där på kvällen.
 
Vi fortsatte bakningen i torsdags och gjorde ett litet pepparkakshus, som vi sen blev less och gjorde klart i fredags istället. Och så spelade vi mario kart. Jag är värdelös på spel, och har aldrig spelat det förut, men vi hade i alla fall rätt så jätteroligt. 
 
Igår var vi på julmarknaden i storforsen. Även om det inte finns speciellt mycket att göra tycker jag alltid det är lika mysigt. Efter det spenderade vi två timmar på gymmet, och simulerade lite senare ett strömavbrott i ett antal timmar, och tände ljus och lyckades riktigt bra med att sitta och vara sociala med varandra där i soffan. Innan vi slog på en skräckis mitt i natten. Sen i övrigt along with allt annat juligt vi hittar på så har det blivit en del julkalendertittande. Så söt den är. 

Idag var det innebandy och sen vart det en isig två-timmarsprommis i över 20 grader minus. Och utöver allt annat har jag beställt nya träningstights i veckan eftersom mina gamla är trasiga. Så köpte bra tights den här gången. Extremt sköna, älskar dom. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback