"It's so much darker when a light goes out than it would have been if it had never shone"



Efter skolan i fredags passade vi på att köpa årets första mjukglass (standard att dokumentera), sen cyklade jag hem och jag och pappa hälsade på faster i Piteå för att fira pappas födelsedag.
Igår fyllde Frans år så Matilda, Jocke, och jag gjorde en jättefin tårta och gav till honom! Däremot tog jag inte på mig ansvaret om den skulle smaka dåligt, men tog inte heller åt mig någon ära ifall den var god. 
Den visade sig vara överraskade okej. 
Sen blev det att trängas i soffan (jag och Matilda fick golvet och en massa ben runt oss) och se en skräckis! The sinister
Förebereder för tillfället (eller, förberedde snarare) mitt svenska B nationella tal som jag ska hålla på tisdag. Kommer nog dock ha lite att göra imorgon också, sådär kvällen innan.
Men allt som allt har det ju ändå varit en rätt trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback