question.

är du och jacob tillsammans eller inte? långdistans? hehe. /nyfiken.
 
Tänkte att nu när frågan ändå dök upp så kan jag ju passa på att tydliggöra (haha fick seriöst översätta clarify (=tydliggöra/klargöra) där) hur det ligger till. Jag har inget emot att vara öppen om det heller eftersom min blogg är rätt så personlig. Jag och Jacob var tillsammans. Någongång strax efter vi först blev kompisar blev det så och vi ville inte släppa taget förän långt efter jag kommit hem. Närmare bestämt förra fredagen. Det var sjukt jobbigt att vara ifrån varandra i början efter jag hade åkt hem. Verkligen det jobbigaste jag någonsin varit med om. Det blev lättare med tiden, men samtidigt tärde det så otroligt på vårat förhållande. Jag tror att långdistansförhållanden inte alls är omöjliga, men om det även handlar om en lång tid, och det inte finns så mycket man kan göra åt det blir det mycket svårare. Och eftersom han ska vara borta på sitt mission i två år och vi inte ens skulle kunna hälsa på varandra kändes det lite hopplöst. Dock hade vi inget emot att hoppas, för framtiden, men sedan slutade det inte så.. Så vi är alltså inte längre "officiellt" tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback