hanging out at school.

Jag har lyckats dra på mig någon sort förkylning på riktigt nu. Kände igår hur influensa symptomen började komma och inte blev det något bättre idag. Hade egentligen tänkt åka och dansa med Anna, i Piteå, men eftersom hon också råkat ut för ungefär samma sak så bestämde vi att kanske skippa det trots allt. Eftersom man på ett vis lär känna lite dansfolk då man är ute och vet till viss del vilka man vill dansa med och vilka man vill undvika, så är det synd eftersom jag vet att en som är jätteduktig och som jag brukar ha jättekul att dansa med brukar åka dit. Men det kommer fler gånger.
Idag måste jag plugga. Som vanligt har jag skjutit upp allt till sista minuten. Men som Andreas i min klass så bra formulerade det, "living on the edge! ...det är ju så det ska va'."
Det är ju konstigt hur kul det är att bara hänga på skolan, men hur svårt det är att faktiskt plugga då man är där. I onsdags satt jag ju som sagt där med Alexander i ett x antal timmar innan vi undrade hur länge skolan egentligen var öppen. I torsdags fastnade jag med Alexander och Johannes innan Alexander gick och Barry plötsligt dök upp. Så satt vi tre där, jag, Johannes, och Barry, på en soffa och kollade på gangnamstyle typ 25 gånger (och en massa annat), innan Johanens drog med oss till körskolan bara för att gå in och säga hejdå till oss. Hahaha. Och igår satt jag där med Alexander och skulle plugga. Så där satt vi och "pluggade" i typ två timmar. Tappert försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback