livet.

Jag har inte skrivit ett inlägg på en vecka! Tiden går helt enkelt bara alldeles, alldeles för fort. 
 
Idag har jag iallafall haft en dubbel körlektion och kört runt på byn i två timmar, från klockan 8 imorse. Fick vakna klockan 7 vilket var en plåga. Efter jag kom hem idag har jag pluggat körkortsteori. Mycket körkort idag alltså. Inte så pjåkigt. Faktiskt. Lite besvärligt är det väl allt men man får ju tagga!
Och kvällen just nu har bestått av att Jobi har jobbat på att göra mig till ännu ett Justin Bieber fan, och därav spelas just nu en hel massa låtar med honom. Måste erkänna att jag har iallafall gått från mestadels likgiltig till på god väg till jb-fan.
 
 
 
Det är förövrigt rätt mysigt nu när det är lite snö ute, och soligt om dagarna. Kallt också, men samtidigt inte sådär dödskallt (som det såklart kommer att bli). Kunde till och med cykla till skolan idag för snön smälte bort från vägarna. Blev hemskt deprimerad i onsdags och torsdag då jag var tvungen att .. (ser fram emot vintern....!) haha.
Och en massa tända ljus har jag ordnat också. Mysigt värre!
 
Jag hade en mysig helg iallafall, bra men lite jobbig samtidigt. Så som livet blir ibland, då man råkar ge sig in på det.
 
Åker förövrigt ner till västerås i övermorgon och stannar där över lovet!

Kommentarer
johanna säger:

bra inlägg, bra inlägg.

Svar: haha! ..ty.
Lina

2014-02-10 | 20:01:12
Bloggadress: http://jobis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback