finbesök!

 I torsdagskväll kom Solvor med bussen och stannade här tills idag! Så kul att se henne igen sen usa! Vi spelade badminton på kvällen och sen följde hon med mig på skolan i fredags. Efter skolan gick vi och Johannes och åt på h2h. Börjar bli stammis där känner jag. Igår åkte vi in till Piteå och shoppade lite grann innan vi åkte hem och gjorde oss iordning för kvällen. Hade sjukt kul hos Kajsa i muskus (med folk från klassen som vanligt ♥ ) innan vi drog till Kafelino i Luleå. Blev inte så länge där innan vi drog till Max, haha men kul hade vi iallafall hela kvällen! 

(Bra kvalitétsbilder.. not).
Idag fick jag också finbesök av Ida och Kalle som kom över i några timmar. Tack vare min och Solvors superidé att köpa kinderägg i fredags, så blev vi inspirerade att åka till affärn endast för att köpa några fler. Sen underhöll vi oss med dom små leksakerna. (Har förövrigt förätit mig på kinderäggchokladen nu..).
 
P.s Älskar verkligen alla mina nya, och gamla, och gamla nya, och amerikanska, och svenska, vänner. Alla! Så känn er träffade ni som känner mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback