trött.

Skön dag med tre lektioner på morgonen och fick sluta efter lunch eftersom lärarna skulle på nån föreläsningsliknande sak så tyskan 15:15 slapp jag! Cyklade hem efter lunchen och pysslade på och ringde några (faktiskt) viktiga samtal. Och betalade till och med räkningar och grejer. Drog sen tillbaka till skolan vid fyra eftersom Johannes ville dra och äta, så han, Alexander, och jag, (som typ dom enda kvarvarande på skolan som vi var) traskade in till Okey i vinterkylan och käkade pizza. Sen hem till mig och såg Stargate i väntan på badmintonträningen.
Vi kom dock lite sent och var så trött så det gav inte mycket idag, kände mig mest som en zombie. Imorse övervägde jag nästan helt seriöst att bara sova över hela första lektionen och vara där till andra. There's a first for everything. Slutade dock inte så då, men klev däremot upp (bara) en halvtimma innan jag började. Hur som helst, behöver gå i ide lite ett tag just nu känner jag!

Men imorgon tar jag iallafall helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback