spontaneity and kladdkaka.

Har chillat så mycket det bara gått hela dagen. Hade ju egentligen behövt göra annat (plugga) men bestämde mig tillslut, efter middagen nångång, att det är ingen idé. Jag tar en riktigt ledig dag. Och eftersom jag dittills bara hängt i sängen med datorn klädd i joggingbyxor (sånna tajta förvånansvärt superbekväma idrottsbyxor inte mjukisbyxor ... varför det nu var så viktigt..?) och t-shirt, så hade jag planerat att bara fortsätta med det i väntan på filmen dom skulle visa på tv4 halv tio (pensionärsvarning). Men någon gång vid 9 dyker Frans plötsligt upp på facebook, vilket slutar med att jag får 3 minuter på mig att bli klar innan Jocke kommer så jag slipper gå, så vi åkte och hängde med Frans och Malin och bakade kladdkaka! Supermysigt och kul! Bäst slut på dagen. Speciellt då kladdkakan blev klar vid ett, jag kom hem vid 1:40, och är rätt så mätt. 
..Men vilken spontan helg! Haha. Det gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback