pain.

En helt vanlig toppendag idag. Förutom lite (läs: SJUKT mycket) träningsvärk i (hela) benen vill säga. Och en anings problem med trappor. Tror seriöst att jag aldrig haft såhär mycket träningsverk i benen någonsin. Vet inte hur många gånger jag börjat skratta åt mig själv i stunder där min totala invaliditet har fått mig att knappt kunna ställa mig upp, ens stå upp, eller knappt kunna hålla balansen. Lyckades trots detta vara med på dom två timmarna badmintonträningen varade ikväll. Kan ju inte säga att springa efter bollen var min starka sida. Dock var det ingen större förändring. Haha, nej men, spela gjorde jag ju. Det var en kul badmintonkväll!
 
Har även haft körlektion på en timma idag, och är jätteglad för att det inte gick åt h***vete. Fick också det hypotetiska jobbet efter "arbetsintervjun" på våran svenska C idag. Det fick dom flesta andra också, men var faktiskt kul att få lite konstruktiv kritik (vilket förövrigt bara var att komma ihåg att spotta ut tuggummit innan), och övning så man känner sig säker om det behövs i framtiden. Är sjukt taggad på att skaffa jobb så snabbt som möjligt. Iallafall till sommaren då, efter studenten.
 
Ska nu göra ett tappert försök att resa på mig från sängen - svårare än alla stolar, och alla trappor - och hoppas på att lyckas. Wish me luck. 
Taggar (diskutabelt) också inför mitt andra (!) prov på hela terminen hittills som jag har imorgon. Tyskaprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback