i made it!

Åh! Gissa vad jag gjorde idag?! 
Jag klarade körkortet!!!
 
Pluggade teori till efter midnatt, klev upp vid sex, åkte till Luleå, dödstrött. Var helt out zone:ad och torr i ögonen, vilket var positivt med tankte på att jag för för trött för att vara nervös då jag satt där på trafikverket och väntade på att göra teoriprovet. Blev dock nervös undertiden då jag blev osäker och jag tror mitt hjärta stannade lite då jag klickade "rätta" i sista sekunden innan tiden tog slut. Med endast mig och en till kvar i till i rummet viskade jag nästan "yes!!" för mig själv och drog en suck av lättnad. 
 
Hem till byn och vänta på "lilla uppkörningen" med Marita för att sen direkt göra uppkörningen med någon främmande person. Han hade mustasch, så det gick bra. Haha nej.. men det gick ju bra!
"Då får du köra bilen tillbaks till trafikskolan!" "Jag har ingenting att anmärka på, det gick jättebra, fortsätt köra så!". Min reaktion: "Va! Nej menar du det?! Jaaa vad glad jag blir!!!" 
Hahaha....
Känslan att sedan få köra iväg själv. (Om än bara några hundra meter, förbi en rondell och till höger). Blev så glad då jag ensam fick köra iväg att jag till och med utbrast för mig själv "Iiiiih Jag klaaarade deeet!".
Och eftersom Axel lyckades spionera på både starten av uppkörningen och då vi kom tillbaka, kom han plöstligt gående. 
Fick även hans bilnyckel och körde helt hyper som jag var hem till mig! Efter lite körande runt och fram och tillbaka körde (!) jag och hade idrott, på gymmet.
Sen körde jag även till Konsum med Alexander och köpte daimtårta. Sen åkte vi till badmintonträningen där min fortfarande rätt taggade energinivå verkligen gav mig en extra boost! Och nu är jag sjukt trött. Men så härligt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback