normalities and abnormalities.

så gissa vad jag gjort idag? Hängt with the B to the irgit, as usual!
Hon är verkligen min bästa kompis här. Kommer bli så sjukt svårt då hon åker härifrån innan mig, och sen att åka hem till Sverige och inte ha henne i krokarna hela tiden!
Haha anyways.
Birgit blev frågad till Prom så hon ville jag skulle följa med och kolla på klänningar efter skolan. Så det gjorde vi! Sen gick vi till hennes hus. Sen var vi superhungriga så då traskadee vi till Subway. Sen till Albertsons och Walmart. Sen tillbaka till henne.
Idag hade vi ett historia test, men vi var i grupper på 6 personer så det var inte så skrämmande. Nästan kul istället! Nästan. Och så var det multiple choice.
Och åh, igår var facebook fyllt med statusar om nån Wills family. Jag hade ingen aning om vem det var men idag finns det ungefär ingen i skolan som kan ha missat det. First hour hade vi grupparbete och en tjej i min grupp berättade om hela grejen. Så det är tydligen en lärare på skolan, vars 12-årige son ungefär hängde sig själv, typ igår, och överlevde inte. Så under lunchen var det några killar i skolan som samlade alla som ville vara med och så bad dom för familjen. Facebook är verkligen fullt av grejer och massa sms går runt. Har fått tre stycken om vilka färger vi ska ha på oss imorgon för att hedra killen och hans familj.
Trist! Och man kan ju verkligen undra vad som hände då en 12-åring tar självmord.
Imorgon kanske jag hänger på Birgit, Vilma, och nån (för mig) främmande Italiensk kille (från Blackfoot) till IF efter skolan. Men vi får seom det krockar med drive in bion så Birgit inte kommer med, för jag är så excited för the drive in movie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback