what's up?

Tisdag.
Lisa, Cu, och Adriana, during Shakespeare!
Empty (almost) hallway during my third hour, PE.
Angie! Och jag då men det blev en väldigt hemsk och suddig bild.
Det var såhär jag (och Maja och Jojo) började året, - måste ju avsluta det så också.
Jag insåg det, men insåg också att JESUS VAD DOM ÄR STORA.
Lunch outeside!
Solvor och Maja.
Culinary Art sålde smoothies. Och vi fick hämta ut våra yearbooks!

Onsdag.
Signing yearbooks!
Nate (my cute and sweet prom date!) och Angie!
Jordan (hahaha..) och Nate.
Lyckades psyka Jacob nog mycket för att få honom att skriva tre L i rad.
All thanks to my little red camera.
During study hall in the computer lab.
waiting for Jacob's choir thingy..

Idag, torsdag.
Jag och Jacob dropped off Nate at his house och åkte och hade Jamba med Lisa. Jag är mitt uppe i en process att lära Jacob svenska (vilket innefattar "Hej, hur är det?" och "bra") så jag och Lisa tog till våra kunskaper i området och gav Jacob ett live case study.
Sen drog vi och mötte upp Nate i parken och spelade basket, woho! Sen åkte Lisa och Nate hem så vi hängde runt at Jacobs house innan han skulle vara på ett möte för att få ett scholarship! Det var rätt så många ungar som fick det men det är liksom ändå a big deal. Så way to be proud of my BFF! Sen fick vi chocolate eclairs, som är såå goda!
Efter det hängde vi hos mig ett tag.
Imorgon är sista (riktiga, normala) dagen i skolan! Dom här sista veckorna har gått så ofattbart, himla fort. Jag kan inte riktigt fatta att det snart är över. Men här i Rexburg stannar jag iallafall ett tag till! yay meee.
Imorgon kommer mammaa...! (ah jag vet att jag sa det tidigare också). Kommer bli konstigt, men jag längtar.
Och sen har vi vårat goodbye party! I'm so excited!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback