the time of my life.

Onsdag idag. Haha.
Så igår hängde jag med Jacob, Nate och Birgit efter tennis practice. Vi drog till KFC och åt kyckling vingar eller nånting och bröt arm med varandra. Klart jag och Birgit förlorade. Men när jag tog till med vänsterhand mot vänsterhand och Jacob faktiskt tog i allt han kunde och faktiskt fick motstånd, blev dom impressed. Haha. Jag som är så svag.
Sen åkte vi till Jordans hus för att vi skulle kolla på Lord of the rings. Vi spelade lite guitar hero också. Men Birgit hade lovat att vara hemma till middagen så efter KFC skjutsade vi hem henne.
Så, våran plan var att plugga och jobba med vårat history project medan vi kollade på the hobbits. (Jag, Birgit och Nate har samma history class). Men det gjorde vi ju inte. Sen var det nånting som vi skulle lämna in idag, som vi inte hade gjort så då Birgit talade om det för oss var våran reaktion ungefär: "nooo, I haven't done anything?! ..we're screwed! ..Let's sluff".
Så ah. Det gjorde vi. Istället för history gick jag och Nate (Jacobs second hour lärare såg honom på morgonen så han blev basically fast) ut till the shop building och höll på med hans trägrejer, limmade och köpte läsk av läraren som inte brydde sig ett dugg om vad vi gjorde där. Eftersom Jacob inte kunde hänga med kunde vi inte åka någonstans heller eftersom han körde.
Sen jobbade vi på historian lite grann.
Sen fick jag veta (av the sluffer #1, som verkade ha väldigt roligt åt att jag inte hade varit på lektionen) att vi inte ens behövde lämna in nånting idag. Men att vi började på typ 5 nya grejer.
Karma kanske? Haha anyways. This is the year i wanna do everything! Including sluffing. (Men det behöver ju inte mamma och pappa läsa, eller hur?).

During lunch då jag och Solvor tog en walk outside.

Nåt som var kul på min first hour idag (Shakespeare). Vi satt i en cirkel och hängde med i böckerna medan några agerade i mitten. Helt plötsligt stannar Mr. Snelgrove upp och frågar tjejerna (dom tjejerna är förresten så himla söta och snälla, får dåligt samvete då jag glömmer deras namn och vi har haft grupparbeten tillsammans flera gånger) vad dom pratar om (eftersom dom borde pay attention). Så svarar dom "We're just saying we think her shirt's cute!". Och så kollar dom på mig på andra sidan rummet.
"My shirt?"
"Yeah!"
"aw thaanks!".
Mr. Snelgrov (med black person attitute och knäppande finger): "Oh so cute giirl"
Hahaha. Funny moment.

Efter skolan drog jag på tennis. Jag var så sjukt trött eftersom vi hade en sub igår på body sculptingen som inte sa till oss då typ ingen gjorde nånting, så vi blev straffade med en timmes lång stenhård workout video.
Det, och jag kom hem vid 11 igår, somnade vi 12, och vaknade vi 6 för att duscha. Och så har det varit så varm ute och stekade sol. Det var skönt på lunchen då vi gick ut, men ansträngande att spela tennis i.
Fick äntligen min bobcat tennis sweatshirt (och en t-shirt) idag. Dessutom fick vi hämta våra cap and gowns under lunchen idag!!!
Åh dom är så coola. Haha. Jag menar, som på film liksom. I'm excitet på samma gång som jag inte vill sluta skolan här.. !
Lovar bild så småning om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback