Prom!

Har haft världens bästa dag med världens sötaste folk. Vi åkte och hyrde wetwuits innan vi åkte till Idaho Falls (ungefär) och åkte båt, blev lite solbrända, och åkte sån där ring efter båten, innan vi åkte till en Italiensk resturang på middag. Jag och Nate beställde precis samma saker, utan att vi riktigt menade det. Nån pasta med kyckling, sallad med ranch till förrätt och hallon på den italienska läsken. Haha. Supergott. (Tycker dock synd om killarna som fick betala notan på typ 150 dollar...).
Efter det åkte vi hem och gjorde oss klara innan Nate och Jordan kom och hämtade mig och Jessie.
Sen tog vi bilder, bröt arm och skojade runt lite för länge så fikat vi fick hos Jacob fick vi gluffsa i oss snabbt innan vi åkte till dansen i typ en timma!
I so loved everything.
Så fort jag får tillgång till bilder lägger jag upp dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback