monday & school - here I come.

I'm so excited about going to school tomorrow..! Haha nejmen nu undrar väl ni if I've gone insane. Men jag har haft världens skönaste mest relaxing helg efter en superkul fredag, så jag är bara taggad för att dra iväg och göra nåt under dagen! Därav är skolan, full med folk och kompisar, perfekt.
Jobbar på ett två veckors sent paper just nu. Men det är ju hopplöst. Min hjärna har tagit sommarlov. Jag tror jag kommer ge upp ännu en gång för nu är jag trött ..klockan är 10:46.
Igår gick förresten Stephanie, jag, Becca och Cami, och såg the secret world of Arrieti. För Beccas skulle typ. Det var super mysigt, den var så himla söt filmen! Sen hämtade vi Jessie som hade kommit tillbaka från sitt game och så åkte vi och köpte balklänning till henne.
Idag har jag bara pratat, skypat, msnat, smsat och chattat, med folk hela dagen ungefär. Det är ju konstigt att alla vill prata på samma gång. Och andra gånger är det ingen som pratar med mig.
Hahah, livets mysterier.
Sen hade vi middag, jag tog en dusch, och sen en liten promenix. Vädret är jätteskönt, fast lite kyligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback