high school in the U.S..

...is over!
(Tack och lov har jag en månad och fyra dagar kvar in the States! I mitt älskade Idaho. I lilla Rexburg. Med alla söta människor, mina kompisar och min bästa värdfamilj..)
Igår var sista dagen jag hängde i skolan. Jag tog finals i mina två första klasser. (den första innebar att kolla klart på en film. Och äta Marabou chokladen jag tog med!). Sen då det var dags för PE gick jag och Angie och hängde runt i skolan. Då det var lunch var ju varken seniorsarna eller utbytesstudenterna där så jag satte mig med Jessie. Sen kom Nate! Stackarn som är junior och inte kommer ha sina bästa kompisar där nästa år. Jordan kom iallafall också sen eftersom hade också tagit historia (även om det är en junio class), så han var där. Lunchen kan inte bli annat än superrolig då man hänger med dom.
Jessies kompis Spencer smakar svensk choklad. Hade Nate till att smaka också eftersom han inte smakat innan. Bådas rekationer var ungefär "mm......... MMM that's good!?" Haha.
Har mest videor på killarna, Nate och Jordan så har inga bilder på det hela.
Jojo & Amelie (från Frankrike fast hon har bott här i tre år, love her!)
Sen kom iallafall Stephanie, Cami och mamma och kollade runt lite innan vi åkte hem, eftersom jag egentligen inte behövde vara där då jag räknas som en senior. Jag åkte bara dit för att ta finals alltså.
Sen hängde jag med Jacob och kollade på Arn (!) (sämre ihopklippt verson med subtitles), men jag älskar filmen iallafall.
Och så lärde sig Jacob att säga "Kom hit!". Haha, det kan ju vara bra att kunna.
Idag ska vi till IF en sväng. Stephanie har ett doctors appointment så jag och mamma ska hänga at the mall ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback