green canyon, that '70s show, & food.

Så dom senaste dagarna, då Jacob och Jordan och alla andra jag känner, är i Kalifornien på en band trip och spenderar hela veckan typ på disney land (inte avudsjuk alls..), så har jag mest hängt runt och spenderat tid med mamma. Igår drog vi iallafall och badade at green canyon, Nate, jag, Brayden och Annelise, och så hängde Jessie på också. Det fanns en liten svinkall pool som folk tävlade om att vara längst i. Det var en kille innan oss som klarade 20 minuter, jag och Nate var i för tio men då jag inte kände att jag höll på att dö stannade jag i då Nate skakande klev upp. Jag gjorde 21 minuter!
Haha, många år av kalla dopp i älven där jag växt upp paid off! Om vi åker dit igen ska jag satsa på att slå det. Rekordet hörde jag var typ på 40 minuter. Anywhooo.
Det var superkul iallafall.

Någon mer vi, jag och mamma, gjorde igår var att laga palt och bjuda familjen på det. Dom älskade det! Och för er som inte vet så är palt alltså en norrbottnisk (mycket godare) version av kroppkakor.
Häromdagen, i söndags tror jag, lagade mamma även lax som vi hade potatis ur ungnen till. Det var såååå underbart gott att få äta fisk igen efter nio månader utan det.

Jag har spenderat hela dagen ungefär med att kolla på that '70s show. För ett tag sen traskade jag och Becca till G's och köpte två tubs med glass, så vi alla har käkat världens godaste glass. Nu sitter jag och mamma och min andra mamma och kollar på någon creepy alien film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback