graduation!

en väldigt suddig bild på alla oss utbytesstudenter.
the scandinavians.

Jordan, Birgit, Brayden, Annelise, Jacob, och jag (som av någon okänd
anledning gjorde ett rätt så retarded face just där).

Så graduationdagen:
Vi behövde vara på skolan klockan 8 sharp för ett graduation foto så jag åkte med Jacob och Jordan till skolan. Sen blev vi bussade till BYU där vi skulle öva på hela ceremonigrejen. Dock så följde Lisa mig ut till Jacobs bil för jag ville inte ha på mig klackarna hela dagen, då vi inte behövde, så jag bytte skor. Så sen kollade vi alla bussar (utom en) och dom var fulla, så vi hitchhike:ade med någon random kille över dit. Sen hörde vi att den första och enda bussen vi inte kollade inte var full, och jag märkte ett sms som sa "you should come on the first bus". Kände mig lite dum där, haha men whatever.
The rehearsal kändes lång och vi höll på att somna. Var sååå trött.
Efter det åkte alla hem, jag gjorde mig klar och sen vid två var det dags att vara tillbaka.
Ceremonin var så cool. Det var så amerikanskt och jag älskade typ bara att vara där. Fick världens leende på läpparna. Vi fick gå upp på scenen en efter en där dom sa våra namn och så fick vi våra (fake) diplom. Vi fick hämta dom riktiga efteråt. Alla blev uppropare i alfabetisk ordning, och sen var alla vi utbytesstudenter i alfabetisk ordning i slutet. Lång väntan (!), men det var överlevningsbart.
Efter alltihop bjöd mamma hela min familj på middag at Wingers. Och senare åkte jag, Jacob, Brayden, Annelise, och Jordan till the graduation party innan vi åkte hem till Jordan och spenderade resten av natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback