chillin' in ma sweats.

Slöar runt såhär klockan 2 på eftermiddagen och har inte gjort så mycket idag. Har tagit en dusch, gjort mig iordning och målat naglarna i min vanliga lilla ljusrosa färg.. Ikväll ska nog hela familjen följa med Jessie på hennes fotbollsmatch. Imorgon är en wedding reception som jag är bjuden på, vi får se om jag går. Måste köpa en present i sånna fall ..but I'd probably get free food if I go.. like yummy food! Haha vi får se.
Sent imorgon kväll kommer alla mina kompisar hem från California och disneyland, woho! Dock så kanske vi åker till Utah på lördag och stannar någon natt för att säga hejdå till några i min värdfamilj som ska flytta.
(jag är inte förlovad förresten det där är min högerhand, skulle visa mitt å så synliga nagellack..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback