visstja!

Jag har ju glömt bort att blogga lite grann! Och ah nu har jag inte riktigt tid för klockan är massa och jag måste ta en dusch!
... jag kommer tillbaka snart..
Okej, duschad och klar! Klockan är snart tolv. Vet inte om jag hade läxa i historia till imorgon.. aaah om jag har det är jag köööööööörd!!!!
...anyways. Idag åkte jag över till Birgit efter skolan och så traskade vi iväg till "nybörjartennis"en. Vi sög lite grann men det gör inget. It was funny! Haha. Några få high school kids var där. Sen var det typ mellanstadieungar.. haha. Men neveer miind liksom! Sen tog vi middag på subway. Birgit, Vilma, deras familj, och jag. Haha.
Imorgon är det "träning" igen. Sen kanske vi gör en sleepover hos Birgit eftersom vi åker till Las Vegas (!!) på torsdagmorgon (klockan 4!!). Så om det inte slutar med att jag sover hemma och blir upphämtad av dom tidigt som ***** på morgonen så kommer jag har fullt upp imorgon! Med packning och allt också.
När skrev jag senast förresten? Kan iallafall uppdatera om att jag, Jessie, Becca och Stephanie gick och såg the Hunger Games i lördags! Den var ju sååå bra! Precis som boken!!
Nu måste jag sova. Är så excited för Vegas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback