out of school.

Idag har vi varit lediga, så vi åkte till campus och så jag kunde model for Jessie där det fanns en massa window light. Innan det åkte vi förbi Kiwi Loco och åt glass, eller frozen yoghurt eller vad det nu är. Supersmarrigt! Och det känns så otroligt vårigt ute nu. Det är så härligt! Fast jag och Jessie känner båda att det, av någon konstig anledning, känns helt konstigt. Sen poängterade hon också att jag har ju nästan inte varit här då det har varit varmt, det har ju varit vinter mest hela tiden. Det var ju klart himla varmt ganska länge efter jag kom hit, men det har ju iallafall mest varit vinter.
..sen tror jag att det, bland annat.. kanske känns lite knäppt för mig eftersom vädret, vare sig det är medvetet eller undermedvetet, påminner mig om hur det var i början av mitt år här. I början, då allt känndes allmänt konstigt och lite fel, vilket sen gick över till en känsla av att allt bara var annorlunda och nytt. Det är svårt att beskriva, och kanske svårt att tänka sig in i om man inte har upplevt det, men om man har det, så tro mig, it makes sense.

Några av bilderna som Jessie tog och edited.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback