cuz it's satur-saturday.

Ändrade om mitt schema i skolan lite granna eventually:
1. Shakespeare english
2. US history B
3. PE
4. Body sculpting
5. Study Hall

(för första gången i mitt liv vill jag verkligen ha mer läxor..! Med två pe-klasser och två andra klasser utan läxor, so far, - vad tror ni jag gör during Study hall?? ..sover kanske? ..gör min "läxa" ooootroligt långsamt, vilket resulterar i att jag fortfarande har 40 minuter kvar att fylla ett papper med små cirklar innan klockan ringer så jag kan gå hem.. Haha nu tänker ni väl antagligen "VAD klagar hon för?? Inga läxor, och ett så slappt och nice schema!" Men ah).

Efter skolan igår gjorde jag, Lisa, och Cu (också utbytesstudent, haha där fick vi till gruppen..) våran läxa i shakespeare english på Broulims. Vi skulle intervjua tre random people om vad dom visste om shakespeare. Rätt så rolig uppgift.

Sen hade skandinavien tjejerna sleepover at Vilmas house, men jag kunde inte vara med eftersom jag redan hade planer. Min värdmamma hade frågat mig och Jessie om vi ville gå och se the woman in black med henne på bio. Hon sa i och för sig att vi kunde ändra planerna och ta det ikväll men jag kände att jag får väl prioritera rätt då hon var så söt som ville göra det med oss. Bonding med familjen liksom! Eller ja, halva.

Och dessutom var jag bjuden på en girlsnight hos Shila ikväll. Så efter vi, familjen, tagit en tur till McDonalds för att komma ut ur huset efter att mest ha ugglat runt.. så åkte jag till henne. Jessie följde med också var tvungen att fara rätt snabbt igen eftersom hon hade fotbollsmatch (inomhus). Men det var superkul, med film och glass och prat.

Imorgon är kyrka ungefär det enda på mitt schema. Och på måndag ville Jessie ta mer bilder på mig för hennes fotoklass. Sen planerade vi in ett spontant (haha vi planerade spontant...) ett G's dairy besök idag, som inte blev av då vi åkte till McDonalds, så vi gjorde en rain check till på måndag. Får väl se hur bra planerna håller sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback