a sunny day, I woke up.

Solen har skinit och det har varit en sån där dag där allt bara är bra. Kyrkan var awesome. Halva söndagsskolan ägnade vi åt att prata om mig och sverige ungefär. hahah. Sen pratade vi bara om en massa annat istället. Förutom att han läste ett quote ur nånting och sen brydde vi oss inte om det nåt mer.. haha. Våran lärare är bara the best. När han såg mig och Jessie påväg till rummet där vi brukar vara gjorde han en överraskad min hela han. haha. Jag: "are you surprised to see us?" Han: "No I'm just happy to see you!".
Jag fick dom till att.. eller rättare sagt fick dom mig till att få dom att säga "Älvsbyn", och sen drog dom fram telefonerna och googlade.
Vi var förövrigt bara fyra personer idag, plus våran lärare. Jag och Jessie och två killar i Jessies ålder typ.

Till och med Young Womens var rätt okej idag! Inte alls plågsamt som vanligt. Beror lite på vem som håller i lektionen från gång till gång. Hon hade till och med skrivit ett brev till oss alla, till och med till mig! Och för en gångs skull fick jag massa uppmärksamhet där inne också. För det mesta brukar dom inte bry sig så mycket om mig och jag behöver inte göra nånting, vilket jag absolut inte har npt emot. hah. Men idag var det rätt kul.
..dock så försvann mitt brev då min värdmamma höll i det där ett tag.. haha jag vet inte var det tog vägen.
Hon hade skrivit till mig också trots att hon, som hon sa, inte känner mig så väl, och brevet var jättegulligt.

Imorgon är det en ny trimesterrr!! Jo ni vet ju nog det by now. Men jag måste ju bara poängtera det lite sådär halvgruvande, exciting, och taggande!
Ska försöka gå och lägga mig supertidigt, typ nu. Innan nio. Så jag kan vakna i god tid för en gångs skull (!) och vara superredo imorgon!

puss och godnatt!

åh förresten, ps (!) (mamma), ta med en massa choklad när du kommer hit.
Lovade sunday school läraren och dom det, lite grann.. sådär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback