going to Utah.

Igår var en bra dag, jag, mamma, Stephanie och Becca och Cami åkte in till town och hade det mysigt. Först åkte vi förbi parken så Cami och Becca kunde åka på den söta gamla karusellen som finns där, och det slutade med att jag också åkte en gång då jag insåg att jag aldrig satt på hästarna då vi varit där för maskeraden. Jag är inte ens säker på att jag någonsin åkt på en sån karusell på en av hästarna för den delen.
Hur som helst. Sen åkte vi förbi affären, åt frozen yogurt på Kiwi Loco, och tog en sväng på the farmers market. Vädret var superhärligt och soligt och varmt hela dagen. Så efter vi kommit hem drog jag, Nate och Brayden och spelade tennis. Sen kom en annan lite mysko men trevlig kille och hängde på. Sen åkte vi en snabbis förbi taco time innan vi åkte till Nates hus och spelade just dance! haha love that game.
Nu ska vi över till någon granne tror jag och äta frukost, sen drar vi till Utah! Vi kommer hem sent imorgonkväll.
Så jag uppdaterar då jag kommer tillbaka, jag tar inte med mig min laptop eftersom vi bara stannar en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback