sunday entertainment.

Så igår åkte jag till kyrkan med Jacob, Brayden, och Jordan, till deras singles ward. Det var annorlunda - under sacrament meeting då det inte fanns en miljon ljudliga ungar och bebisar i rummet var det så tyst så man knappt vågade andas. Eller hosta för den delen. Det ekade. Haha just kidding det var väldigt tyst men det gjorde inte så mycket. Dessutom finns det ju inget roligare att hänga med dom bästa kompisarna, även om det är i kyrkan. Sunday school var också nice eftersom ungefär alla var där inne och det var mer som ett stort klassrum, så kunde man bara sitta där och inte bry sig om vad dom pratade om. Jag tror ingen av oss direkt brydde sig. Istället hade jag och Jacob egen underhållning under tiden. haha..
Efter kyrkan hängde vi hos Jordan, spelade nåt läskigt spel på datorn, som jag faktiskt tyckte var kul som omväxling, åt hos Jacob, kollade på tv och slöade mest hela dagen. Finns inte så mycket man kan (eller borde) göra på söndagar då det är "fast sunday". Men det var rätt så skönt att mest drälla runt och inte göra nånting speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback