Utah.

Så igår kväll kom vi hem från Utah. Det var supermysigt att vara där! Jag älskar det, och det var superhärligt väder! Vi insåg att det var nog sista gången jag var där. Det är året iallafall. Blev sorligt i mitt huvud och jag fick en kram av både grandma Bennett och grandpa Bennett. Älskar hela min värdfamilj, jag kommer sakna alla.
I lördags då vi kom dit åkte vi till IKEA och Park City, mest för min mammas skull och för att ha nånting att fördriva tiden med. Igår, istället för att gå till kyrkan, så åkte vi in till downtown Salt Lake och såg the Tabernacle Choir uppträda vilket var jättecoolt. Det är varje söndag och dom broadcastar det till och med på tv, coolt att se gubben som pratade och se texten rulla under kameran och grejer. Plus att kören, och orkestern, som förövrigt alla medlemmar i är mormoner, var jätte duktiga. - Obviously, eftersom dom är medlemmar i kören. Det krävs liksom lite för att få vara med eftersom det är en så känd kör, och så vidare.
Sen åkte vi och hade grillad supergod middag hos the grandparents house ute i deras superfina backyard med hela familjen. Åh vad mysigt det var. Och typ 30 grader varmt och sol.
Senare åkte vi hem, stannade på McDonalds på vägen hem och kom hem vid tio. Så härlig helg!
Ikväll ska jag hänga med Jacob, och imorgon med Solvor! Innan hon åker hem på torsdag. Sad day.
Har förresten massa fina bilder från Salt Lake, dom kommer snart! Så fort jag laddad upp dom på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback