tuesday & wednesday

Så i tisdags, då jag trodde det var onsdag och blev överlycklig då jag fick veta att det bara var tisdag (one more day! in my mind) tog jag en liten promenad över till G's och träffade dom här mexikanarna! Adriana och co. (hennes småsyskon). Dom är så roliga, och världens sötaste småkillar. 


Tog en promenad hem och upptäckte att dom bodde precis bredvid min kyrka.

Var med Jacob på kvällen. Han tog mig till affären så jag kunde köpa en blomma till min värdfamilj från mamma och mig. Sen gjorde vi vänskapsarmband!
 
Igår åkte hela gänget, inklusive två tvillingtjejer som Jordan och Brayden känner, och bowlade. Jag sög inte, jag vann över alla på våran bana - Jordan, Jacob och Brayden. haha. Sen var jag och Jacob och Nate lite sneaky och stannade förbi hos Jacob för att äta utan att dom andra visste (skulle blivit för många) eftersom han mamma lagat middag, och vi alla vet att hon är den bästa kocken på långa vägar. Sen hängde vi med dom andra hos Jordan och spelade och kollade på film.
Jag kommer sakna allihopa så mycket. Det är nästan så jag inte kan sluta tänka på det nu. Jag åker om fem dagar. Fem dagar. Vad hände med all tid? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback