i'm going home.

Eller egentligen känns det som att jag lämnar mitt hem. Det här är antagligen det svåraste jag någonsin gjort. Om ungefär 40 minuter ska vi åka till Idaho Falls. Jacob åker med oss.
Jag kommer garanterat gråta, hur ska jag kunna lämna honom och min familj som jag älskar så mycket?
Igår hade jag världens mysigaste kväll då jag lagade middag, köttbullar, till min familj och alla killarna. Sen åkte vi och hade frozen custard innan vi hängde hos Jordan ett tag. Där fick jag säga hejdå till honom och Brayden och Nate. Sen åkte vi förbi Jacob en liten stund. Jag älskar verkligen dom söta killarna, jag kommer sakna dom så mycket. Precis som jag kommer sakna allt här och alla jag lärt känna. Lilla Rexburg kommer alltid att vara hem för mig.

Kommentarer
Blåndi säger:

Åh, vad kul! Jag skulle också vilja fara till USA, kolla på allt som finns där och göra allt man kan göra. Om de är som de ser ut på alla filmer och serier! Var glad och stolt över att du har varit där!!! :D

Svar: Du borde verkligen åka dit någon gång i livet! haha det är så häftigt hur en massa saker är precis som i filmerna, andra är inte. Men either way så är det helt fantastiskt! Det bästa är dock människorna.. :) tack!!! :)
Lina

2012-06-27 | 20:36:19
Bloggadress: http://elvistass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback