goodbyes and Bill Cosby, and other things..

Igår spenderade jag eftermiddagen med Solvor. Hon åker hem till Norge imorgon. Det var sorligt. Men som tur var bor vi båda i norr och dom har en stuga i "närheten" av där jag bor så det kommer inte bli så svårt att träffas igen! Men det blir ju inte samma sak, alla minnen vi har härifrån från hela året. Vi hade det iallafall jättemysigt och kul och bara pratade i några hundra år.
I'm sooo excited idag!! Idag ska jag få gå på en show med Bill Cosby! Jag som hela tiden då jag växte upp vetat vem han var, och nu ska jag få se honom i verkligenheten! Då vi kommit hem från Salt Lake och jag hängde lite med Jacob i förrgårkväll berättade han att han hade two tickets till den showen! (haha hur amerikanskt låter inte det.. "I've got two tickets to.." tihi) Så han ville ta mig på en dejt och gå dit.
Imorgon kväll eller på fredag kväll kanske vi ska åka till stugan och besöka yellowstone så att mamma också får se det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback