going back in time.

Imorgon åker jag och mamma ner till min moster som bor i Blekinge som vi gjort varje sommar dom senaste åren. Det är supermysigt där nere! Och precis som det var då jag var liten, där min moster bor är ungefär det enda i mitt liv som är precis som det har varit ändå sedan jag var liten. Älskar det. Dessvärre kommer jag inte ha tillgång till internet förens på måndag kväll då vi kommer hem eftersom min moster är alergisk mot el (ja det kan man vara). Kommer nog ha lite abstinensbesvär.. haha! Och bloggandet kommer ju bli lidande. Dock så kanske det inte blir så stor skillnad mot för hur det ser ut nu med bloggandet. Hur som helst. Vi ska köra ner så jag är excited! Av någon anledning älskar jag att åka bil. Bara sitta där liksom.. haha jag antar att jag är en sann latmask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback