falling like rain.

Så det började regna väldigt väldigt, väldigt, mycket. Jag hade tråkigt. Så jag tog min spontanitet till fånga och smög ut barfota. Det var stora pölar som forsade ner för gatan, så jag plaskade på alldeles för mig själv. Blev rätt så genomblöt så sen tog jag en dusch. 
Det var dagens äventyr. 
Jag har märkt att antingen skriver jag ingenting nu för tiden, eller så blir mina inlägg inte värst intressanta. Jag vet inte om mina inlägg var så värst intressanta då jag var i usa heller men då hade jag iallfall något intressant att skriva om. Jag gjorde grejer hela tiden och det fanns alltid, oftast, nåt kul som hänt på den senaste tiden. Jag har märkt att samma sak har hänt på andra utbytesstudenters bloggar. Innan jag åkte hem tänkte jag bestämt att det inte ska hända mig. Men det gjorde det. Jag skulle tro att generellt, i jämförelse med vad vi varit med om blir det bara rätt tomt och omärkbart alltihop då vi kommer hem. Jag vet inte.. men det är ju inte som att grejer intresserar mig på samma sätt här hemma. Dessutom är jag inte i närheten av mina kompisar och jag har inte så många planer för den här sommaren. Alla mina ha-kul-för pengar har ju som gått åt. Hur som helst. Jag ska försöka hitta nån motivation till att få bloggen kul igen! Jag har ingen lust att lägga ner den bara för att jag kommit hem. Det skulle vara för sorgligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback