The last couple of days.

Så idag har Solvor varit här och hang out:at. Vi åkte även till Walmart och Walgreens. Vi var som sagt lediga idag, och igår. Såå skööönt. Igår åkte vi, familjen, till Idaho Falls! Det var länge sen sist, känns som att vi varit i Salt Lake oftare! Haha. Roligt med lite shopping! Jag tänkte köpa byxor, eftersom jag är i rätt så stort behov av det. Men. Jag är inget vidare fan av alla dessa utsvängda super amerikanska jeans. Och sen är det hemskt mycket roligare att köpa tröjor av olika slag. Så jag och Jessie ended up buying två lika dana ponchos, fast i olika färger, at Rue 21. Sen skaffade jag ÄNTLIGEN mig en ny börs (plånbok)! Kan visa en bild lite senare, typ imorgon, på mitt uppbyte (öhm...nej? är det ett ord? jesus.. vet inte om ni fattar vilket ord jag vill ha? ...anyways!).

Nu sitter jag och kollar på the vampire diaries och laddar upp inför skola imorgon. Min värdpappa sitter kvar i den andra soffan efter vi hade scripture reading, och roligt nog intresserar sig för att förstå att Bonnie är en häxa, och att dom glittrar inte som twilight Edward, och skrattar åt att Stefan är en bloodoholic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback