There's a first time for everything.

Sitter i skolan (!) och bloggar, for forsta gangen. Jag har precis haft PE och nu har jag study hall. Vi ar i the computer lab varje onsdag. Och surprise surprise idag ar det onsdag!
Jag glomde boken jag haller pa och laser hemma (lyckat!) och jag har inte nagra andra laxor just nu. Harligt varre, med inga laxor alltsa, men jag vantar bara pa att det ska komma, och valla over. Och den dar boken stressar langsamma lilla mig. Bara tva veckor pa mig nu. Knappt. Har knappt borjat. Knappt.
...

Hur som helst. Pa engelskan jobbade vi pa varan convention grej. Hon som jag jobbar med ar 15, och det markts. (Sophmore class, yehoo..) Don't get me wrong, she's really sweet sa jag har inget emot henne. Jag tvivlar pa att vi kommer fa sa superbra betyg pa varan del av the convention dock, men vad gor det om hundra ar (vilket typ blivit mitt motto har? haha).

Nu vet jag inte vad ska ska gora riktigt. Vi har lunch efter detta men eftersom vi gar efter advisory schedule sa har jag annu mindre koll pa when we get out. Forhoppningsvis snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback