Bilder och sånt.

Vi mötte Hillcrest förra tisdagen, och vann!
Tori and Eden
det blev för mycket för stackarn att stå framför fyra tjejer..
Vilmas birthdayparty
Presidents day
sen snöade det massa (vilket det gör just nu också.. eller gjorde nyss, jag vet inte längre)
Sen mötte vi Rigby och snacka om packat med folk! Intense!!
I fredags hade vi inte så mycket att göra (jag blev seriöst uttråkad två minuter efter vi kommit innanför dörren, haha)
så vi gick och köpte glass.
sen hade vi kul på vägen hem.
sen fick Jessie det mindre kul..
men jag var glad för jag hade det fortfarande kul..!
Förövrigt har jag glömt att nämna att min värd-gammelmormor just dött. Hon dog i söndags, så alla utom jag och Jessie som reagerade med "but we can't miss finals!" ungefär, åkte till Utah idag. Vi fick skjuts till skolan och under tiden vi var där åkte dom. Så vi har huset för oss själva tills på torsdag (eller nåt sånt, vet inte säkert!).
Hade varit "kul" att få följa med och fara till Utah och gå på begravningen och träffa familjen och allt sånt, men jag vill verkligen inte missa dom sista dagarna av trimestern heller. Och sen är det rätt så superkul och exciting att vara hemma själva..! tihi.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra lite engelskaläxa inför imorgon. Klockan är snart tio och jag måste upp tidigt för att följa med Jessie och hennes kompis på soccer practise imorgonbitti klockan 6! (Annars har jag ju liksom ingen skjuts till skolan). Så det blir att vakna vid 5..
Gud, ge mig styrka.
Nu ska jag gå. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback