Glader, och de andra dvärgarna.

Idag har varit en såndär bra dag, som man bara vaknar upp till och så blir den bra.
Eller ja, visst. De flesta dagarna här är så. Men ibland kommer de där dagarna då det liksom känns som att det är förinställt att det inte ska vara riktigt hundra.

Engelskan var chill, jag fick äntligen tillbaka my mojo på pe:n och hade massa kul, lunchen var toppen och algebra lektionen lika rolig som igår! Inte tack vare matten då, men jag lyckas alltid ha så kul. Haha.
Efter skolan gick jag och work out:ade med track och sen efter att ha gett Olga skjuts hem och haft bilkonversationer med min värdpappa och henne slängde jag mig i duschen innan min värdpappa kom hem igen med kina mat! Smask!
Sen drog jag och Jessie på varsity matchen som var ikväll, och även fast vi missade minst halva matchen var det awesome. Vi, Madison, vann med 70-64 om jag kommer ihåg rätt.

Såhäääääääääääääääääääär trött är jag nu för klockan är snart tolv.
Yawn!! .. hahahah, hoppas detta uppoffrande uppskattas.. jamenar, kolla bara på mig.


(Bara för att ni ska komma ihåg att jag har ett mer normalt ansikts uttryck också som jag kan ta till ibland.
- Ibland när jag försöker vara normal och inte få folk till att fråga if my mind is working very well. haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback