Busted.

Minna om International love.:
ASSÅ LINA, SKÄRPNING! Du är svensk, prata svenska!! Jag tror 99% av dina inlägg skrivs mer eller mindre på engelska, med några fåtal svenska ord. Bättring hörredudu!!

Fast jag älskar dig ändå. <3

... Hahaha! Jag läste inlägget jag skrev och jag måste nog erkänna att du har ju faktiskt rätt! .. jag skriver sådär halft på englska när de svenska orden mest låter konstiga i mitt huvud. (som nu till exempel, kände jag för att skriva in my mind istället. Jamenar, Huvud? ... haha).
Jag kan tänka mig att fler kanske stör sig på det så jag ber så hemskt mycket om förlåtelse!
Jag ska försöka bättra mig.

(älskar dig också sötunge <3 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback