awesome thursday.

Igår stannade jag hemma fråna skolan. Jag ville inte men jag kände bara att jag borde. Och jag hade nog rätt för jag behövde verkligen vila. Det var nog mest det. Så jag sov en massa och latade mig och kände mig pigg nog för att gå till skolan idag. Jag är väldigt snuvig och "hostig", och har varit hela dagen, och lite döv är jag också. Haha, men det gör mig inte så mycket.
Idag har varit en superbra dag. Bara sådär allmänt bra! Och idag var det typ jättesoligt och all snö har smält bort (igen) så det känns sådär vårigt ute.
Imorse på englskan presenterade vi våra "this I believe". Dom flesta som hann presentera idag tyckte jag gjorde det bra. Några spelade piano, och andra pratade om nånting. Jag trodde jag skulle tråka ut alla med min uppsats som jag skrev om hur följa mina drömmar och mina beslut i livet är det viktigaste för mig - the most fundamental aspect of my identity. Men då jag läst klart applåderade alla så himla mycket, och till och med visslade och lät. hahah. Och när jag satte mig ner igen sa en tjej sådär himla ärligt så det märktes att hon menade det, att hon tyckte det var jättebra. Efter skolan sa Jessies kompis, som är i min engelskaklass, samma sak. Jag var den sista som presenterade idag också, så det var en sån superstart på dagen!

Och på pe:n efter det, var det första jag gjorde i lightening att få ut den som var framför mig. Nästa gång jag sköt var det så sjukt kul för bollen snurrade runt i korgen hur många gånger som helst, först neråt, sen uppåt, och sen neråt igen, innan den tillslut åkte igenom korgen. Och killen jag fick ut bara: "it spun like 50 times!!". hahah it was so funny. Jag fortsatte också att swedish-a folk, enligt the founder of the word. När han sen hamnade framför mig sa killen som jag fick ut efter den snurrande bollen (Billy): "He wants you to swedish him .. he wants you to swedish him hard". hahah. Pe är bara så sjukt kul.
Snacka om att jag kommer vara depressed då den här trimestern är över! typ nästa vecka. typ imorgon..

anyways! Ikväll är den sista (!!) matchen på skolan. Om vi inte vinner ikväll kommer vi inte gå till state! Och vårat lag som är så sjukt bra!! ... ah. nervewrecking.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback