mys.

I fredags vart det Starwars hos Oskar och Frans med Matilda, Alexander, och Granström. Vi såg ettan, alltså den första nya. Jag tycker faktiskt om dom nya, kanske lite mer än dom gamla till och med. Beror dock kanske på att jag nog såg dom innan jag såg dom gamla, brukar bli så då, eller hur? 
Igår blev det för en gångs skull att bara vara hemma, var duktig och strök och hängde upp julgardiner och städade huset och bytte sängkläder och grejer. Det snöade också, och jag kollade på första avsnittet av julkalendern!
Älskar att dom använde samma musik och ljudeffekter och allt sånt som på förra greveholm, men jag saknar Ivar! Haha. Julkänsla iallafall. Och det har fortsatt att snöa till idag. Mysigt!
 
Från förra julen i usa, i Salt Lake..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback