fredag!

Lite jobbigt att blogga (och skriva på min dator över huvud taget just nu) eftersom min a-tangent är borta.. Så jag måste trycka ordentligt på den som en touch-knapp ungefär. Men hur som helst. 
Sorry för dålig uppdatering.
Veckan har flytit på som vanligt! Lite "höjdpunkter":
- Långfärdsskridskor på idrotten en andra gång, sista lektionen i tisdags, i mörkret, 20 minusgrader, en massa nyfallen snö, och stjärnklar himmel. Så fint.
- Speedminton på idrotten i onsdagsmorse (roligt!).
- Valde och beställde min studentmössa!
- Spelade innebandy efter skolan i onsdags, körde stenhårt och hade superkul!
Vi var än en gång bara några från "klassen" trots att vem som helst får komma, men det gjorde ingenting, älskar att få jobba, - 3 samhällsare (jag, Ante, Oskar) mot 4 naturare och teknikare (Matilda, Jocke, Johannes, Alexander). 
- Råkade bli en av dom som Matilda och Jocke intervjuar för deras projektarbete. En hel massa roliga frågor, och det blev en fruktansvärt kul intervju. Kanske lite på grund av min "förmåga" att svara på frågor..
(hoppas också att inte något av mina svar på frågor om folk i klassen eller på skolan förolämpar någon.. haha).
- Tog en liten mysig sväng in till byn och tittade in efter lite julklappsinsperation på kvällen idag, och kom hem med en liten julklapp till mig själv istället..
 

Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback