road trip till Blekinge.

Äntligen lyckades jag komma på hur jag kunde ladda upp bilderna så att det funkade. Bättre sent än aldrig!


inception! ... nej men broöppning kanske?



somewhere in sweden.. ungefär.


insåg att detta lilla goda bekverk är rätt svenskt. eller iallafall inte speciellt amerikanskt med tanke på att prinsesstårta oftast inte ens finns där. vad jag vet.

familjen 












"Här Lina! Här är nåt för dig".



indeed.

åh min svenska favorit 

och så kände jag mig som hemma (Idaho) då en stor fet potatis hade placerats mitt i en rondell. så vackert. 

och sen slog min önskan in och jag fick känna mig ännu mer hemma. dock så var det väldigt fancy och annorlunda där inne märkte jag jämfört med hur det såg ut på mcdonalds i dess hemland. men whatever, jag var överlycklig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback