lillördag.

Kom hem för en stund sedan, har haft sjukt kul och spelat fotboll med massa från klassen (sp, nv, te), jag och Matilda och 7 killar. Sen åkte vi till heart to heart och åt. Det var ungefär den roligaste onsdagen på länge! Hade rätt skön dag i skolan också med sovmorgon till 10:20, idrott, lunch, spanska, och religion. Idrottslektionen känns då redan lite överrallt eftersom vi körde intervallträning - gå 15 sek, springa 15 sek på ca 80% av maxpulsen, om vart annat, tio gånger. Sedan vila i fyra minuter och sen samma sak igen. Efter det körde vi street basket (vilket blir rätt tungt! för er som aldrig prövat. men superkul!) och sen lärde jag dom lightning (kommer ni ihåg usa?!) som vi spelade på pe:n i usa hela tiden. Dom var ändå sjukt duktiga på det! Blir stolt. haha det var hur som helst kul och lite skön temponedsättning efter att vi alla ungefär höll på att halvdö. Allt blir ju så sjukt lätt när man har astma också. Haha nej då, det blir jobbigare men då tar jag medicin och kör så hårt jag kan. Hur som helst, bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback