my birthday ♥

Så för mig betyder imorgon tydligen dagen efter dagen efter dagen efter imorgon.
Till mitt försvar  blev det problem med uppladdningen också. Men i övrigt har jag varit lite halvt upptagen, lat i onsdags, följde mamma )som åkte hem) till busstationen i torsdags, och åkte på nolia, köpte en ring, var hungriga, smakprovade salami tills vi blev mätta, och ("fönster") shoppade loss, med Anna i torsdags. Igår skulle vi åka och dansa men stackarn blev sjuk! Så jag har haft två mycket trevliga inte det minsta patetiska (forever alone) helgdagar för mig själv här hemma. Det som piggar upp mina dagar och mitt humör är dom små skype dejterna med Jacob var och varannan dag (natt). Här är iallafall bilderna jag lovade! Mammas söta tårta med "dom där som ni hade i Rexburg" (chocolate chips - som jag gick och smaskade på från frysen mest hela tiden..)! ♥ Och bästisens söta lilla bakverk och present. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback