it's my birthday!

Så idag (tekniskt sett igår) är det min födelsedag! Jag är numera en supergammal (kommer väl skrattas åt vid senare tillfällen och av äldre personer) 19-åring. Och så hittade jag just den här:
It's my birthday today!!!
Som var lite rolig.. haha! Inte för att jag planerade nån stor fest.
Nej men jag brydde mig inte så mycket om att det faktiskt var min födelsedag idag. Inte så viktigt då det finns så mycket annat viktigt att prioritera i livet! (Märks att man börjar bli gammal..) Men jag hade en mysig dag med föräldrar och moster, och bästa kompis som kom med världen sötaste lilla tårta och bästa present! Lägger upp  bilder på det imorgon så ni får se! Jag och mamma tog också och hade lite mor och dotter tid och åkte på bio och såg the dark knight rises, åh så bra film!! Älskade den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback