Spirit week.

Denna vecka är det spirit week i skolan, eftersom det var homecoming i lördags. Igår var det Pajama day, det var inte helt fel att få gå till skolan i pyjamasbyxor inte. Idag var det solid color day, och den enda färg jag hade både byxor och tjöja av var svart. Så jag var svart idag. Imorgon är det Disney (vilket jag nog skippar.. haha), tordag är det 80-tal och på fredag är det typ spirit day eller nåt, då man klär sig i skolans färger, dvs vitt eller rött.
Och ikväll är det dära Powder Puff gamet som jag pratade om innan, jag hoppade över det men Maja är med. Så nog måste jag dit och hejja alltid! Hoppas på att få åka med Solvor eftersom hon ändå inte kände för att vara ensam med en massa tysktalande tyskar. Haha.

Idag på lunchen sa vi hejdå till Jojo. Usch det var hemskt. Jag kom sent till min US history lection, men det var det såklart värt. Och till min förvåning var min lärare väldigt snäll och förstående om saken.

Igår lagade min mamma typ thai food till mig och Jojo (Maja var upptagen),
eftersom vi lagade köttbullarna till alla. Vi hade en superkul eftermiddag,
och gott maten var god!
Nu ska jag nog ta och dra iväg till powder puff matchen.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback