Saturday

Jag har skypeat med mamma, och mer familj, ringt och pratat med min mormor, och mejlat med pappsen nu på morgonen. Har gråtis så himla mycket under tiden för jag saknar dem så otroligt. Men det är skönt att ha pratat med dem och precis som mamma sa att, som jag själv sagt de senaste dagarna, så bli det bättre på eftermiddagen. Och det känns faktiskt redan bättre, för idag kommer jag ha jättekul med Jojo och Maja! Först ska vi åka med min värdmamma och handla mat, så vi kan laga köttbullar hos mig ikväll! Hoppas också på att kunna få till lite äkta svenska kanelbullar (till skillnad från jättarna med ost på som man kan köpa i skolan...), och så tänkte vi stanna kvar ett tag på stan först och chilla lite. Kanske kolla lite i affärer, om man lyckas ta sig i mellan allt utan bil.. ingen aning. Lär väl märka! Men nä, nu måste jag skynda mig och göra mig klar!

Vi hörs ikväll! Har förhoppningsvis lite bilder att bjuda på från dagen då också!

Puss på er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback