Nu är jag så himla cool att jag gästbloggar hos Lina! Wooow!

Hej, Jojo här! Kör på en liten gästblogg, utan Linas tillåtelse dock... Hihi. Hur som helst. Hon åkte precis härifrån efter några timmars pluggande tillsammans. Känndes lite lättare att göra allt när man inte var ensam. Och så höll det hemlängtan borta också, vilket är otroligt skönt! Borde kanske berätta vem jag är förresten! För er som inte vet det heter jag Jojo och går på Madison High tillsammans med Lina. Hon är verkligen en toppentjej, har hur kul som helst med henne och det är skönt att ha någon att prata med när hemlängtan blir för stark. Plus att det är kul att kunna snacka svenska om alla amerikaner, haha. Inte för att vi någonsin skulle säga något dåligt såklart... ;) Hur som helst, här är en bild på oss hemma hos mig förra veckan!



Måste ju få göra lite reklam också.... Min blogg hittar ni här: jojok.blogg.se (klicka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback