Hola, hej, hallo, hello, hi, hey...!

Kom hem från skolan för ett tag sen, hoppade över musikal-kör-tränings grejjen eftersom jag pratade med mig US History lärare efter skolan. Skulle bara ha lite hjälp med den tjorviga mappgrejjen vi har.. ja iallafall, så nu måste jag plugga en maaaassa idag, för den ska betygsättas imorgon.. om jag inte minns fel, och sen har jag typ 300 sidor att läsa i boken som vi läser på science fictionklassen.. okej då, inte riiiktigt 300, men typ 40 sidor.. Jag som läser så sjuukt långsamt! Alltså till och med på Svenska...?

Hur som helst. Apropå ingenting, en kille som är i min US history klass frågade efter mitt nummer på facebook igår, haha. Fast ja han gav mig sitt nummer också. Så gulligt, han är så söt och snäll, ett år yngre än mig dock, men söt! Jag har ju inga amerikanska vänner direkt att tala om än... så det var kul.

Såhär tjock blir man när det finns godisautomater i skolan..
"BIG TEXAS" - En bamsekanelbulle a la american style - det vill säga enorm, med en smak
av.. inte riktigt kanelbulle.. Fast dock så är det ju inte riktigt en kanelbulle heller.. egentligen.
-"cinnamon roll"! Smasken iallafall.


Det är tur att jag just bytte ut min Floral Design till Body Sculpting så jag tränar sista lektionen varje dag. Det behövs verkligen, så toppen! Plus att jag nu har en lektion med söta Maja nu också! Superkul! :)

Men NU måste jag plugga för fulla tråkiga muggar!
Förövrigt mår jag bra nu (....hahah, nån som sett "storasyster och lillebror mår bra nu"..?? ..barnprogrammet alltså.. hahah... ja, råkade bara komma och tänka på det... det låter så himla fult.. anyway!)
..och jag har det roligt här. Känns så himla skönt. Fast jag saknar er såklart precis lika mycket där hemma!
Ha det så bäst, pussar och kramar. ♥

Kommentarer
Minna säger:

jaa, äntligen! Jag är såå nöjd! Och tack så mycket! Jag känner mig mer som Minna nu med (lite väl) långt hår! :)



Och dendär bullen såg inte dålig ut.. Du måste ta med dig hem massa typiska amerikanska grejjer som jag får smaka! :)

2011-09-15 | 10:49:23
Bloggadress: http://boissbaon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback